Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Et non ex maxima parte de tota iudicabis? Quae cum praeponunt, ut sit aliqua rerum selectio, naturam videntur sequi; Cum autem negant ea quicquam ad beatam vitam pertinere, rursus naturam relinquunt. Nam aliquando posse recte fieri dicunt nulla expectata nec quaesita voluptate. Duo Reges: constructio interrete. Nos autem non solum beatae vitae istam esse oblectationem videmus, sed etiam levamentum miseriarum. Potius ergo illa dicantur: turpe esse, viri non esse debilitari dolore, frangi, succumbere. Ne in odium veniam, si amicum destitero tueri. Nisi autem rerum natura perspecta erit, nullo modo poterimus sensuum iudicia defendere. Dempta enim aeternitate nihilo beatior Iuppiter quam Epicurus; Sed eum qui audiebant, quoad poterant, defendebant sententiam suam.
Quae cum praeponunt, ut sit aliqua rerum selectio, naturam videntur sequi; Dat enim intervalla et relaxat. Satisne vobis videor pro meo iure in vestris auribus commentatus? Eam si varietatem diceres, intellegerem, ut etiam non dicente te intellego; Itaque hic ipse iam pridem est reiectus; Et nemo nimium beatus est; Virtutis, magnitudinis animi, patientiae, fortitudinis fomentis dolor mitigari solet.
Tenesne igitur, inquam, Hieronymus Rhodius quid dicat esse summum bonum, quo putet omnia referri oportere? An potest, inquit ille, quicquam esse suavius quam nihil dolere? Tibi hoc incredibile, quod beatissimum. Murenam te accusante defenderem. Ut pompa, ludis atque eius modi spectaculis teneantur ob eamque rem vel famem et sitim perferant? Theophrasti igitur, inquit, tibi liber ille placet de beata vita?
Atqui iste locus est, Piso, tibi etiam atque etiam confirmandus, inquam; At iste non dolendi status non vocatur voluptas. Multoque hoc melius nos veriusque quam Stoici. Ex quo illud efficitur, qui bene cenent omnis libenter cenare, qui libenter, non continuo bene. Quod si ita sit, cur opera philosophiae sit danda nescio.