Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Non dolere, inquam, istud quam vim habeat postea videro; Illud quaero, quid ei, qui in voluptate summum bonum ponat, consentaneum sit dicere. Hoc ille tuus non vult omnibusque ex rebus voluptatem quasi mercedem exigit. Duo Reges: constructio interrete. Ille vero, si insipiens-quo certe, quoniam tyrannus -, numquam beatus; Hanc se tuus Epicurus omnino ignorare dicit quam aut qualem esse velint qui honestate summum bonum metiantur. Quis enim redargueret? An potest cupiditas finiri? Nam illud quidem adduci vix possum, ut ea, quae senserit ille, tibi non vera videantur. Quo modo autem optimum, si bonum praeterea nullum est?
Ab hoc autem quaedam non melius quam veteres, quaedam omnino relicta. Quibus rebus vita consentiens virtutibusque respondens recta et honesta et constans et naturae congruens existimari potest. Quasi vero, inquit, perpetua oratio rhetorum solum, non etiam philosophorum sit. Dolor ergo, id est summum malum, metuetur semper, etiamsi non aderit; Hi curatione adhibita levantur in dies, valet alter plus cotidie, alter videt. Indicant pueri, in quibus ut in speculis natura cernitur. Tum ille: Ain tandem? Praeterea sublata cognitione et scientia tollitur omnis ratio et vitae degendae et rerum gerendarum.
Haec quo modo conveniant, non sane intellego. Qui autem de summo bono dissentit de tota philosophiae ratione dissentit. Sumenda potius quam expetenda. Quae est igitur causa istarum angustiarum? Sed ad rem redeamus; Qui ita affectus, beatum esse numquam probabis;
Gerendus est mos, modo recte sentiat. Huic ego, si negaret quicquam interesse ad beate vivendum quali uteretur victu, concederem, laudarem etiam; Num igitur eum postea censes anxio animo aut sollicito fuisse? Dat enim intervalla et relaxat. Quid, quod homines infima fortuna, nulla spe rerum gerendarum, opifices denique delectantur historia? Ex rebus enim timiditas, non ex vocabulis nascitur. Materiam vero rerum et copiam apud hos exilem, apud illos uberrimam reperiemus. Etenim semper illud extra est, quod arte comprehenditur. Sed quid minus probandum quam esse aliquem beatum nec satis beatum? Septem autem illi non suo, sed populorum suffragio omnium nominati sunt. Aliena dixit in physicis nec ea ipsa, quae tibi probarentur; Cum praesertim illa perdiscere ludus esset.